Knižní plány: Léto 2019


Vítejte u prvního článku na mém blogu! Dnes bych s vámi chtěla sdílet mé knižní plány na léto 2019. Nechci si dávat za cíl příliš mnoho knih, protože většinu léta strávím na brigádě na letním táboře a moc času na čtení pravděpodobně mít nebudu. Navíc mé knižní chutě se mění každou chvíli a kdo ví, po čem nakonec sáhnu.



PRVNÍ VÁRKA KNIH - FYZICKÉ KNIHY
Výsledek obrázku pro agatha christie plavy kunVýsledek obrázku pro dracula bram stoker knihaVýsledek obrázku pro bonita avenue

Knihu Plavý kůň jsem nedávno našla v našich starých knihách (vydání z roku 1984) a protože Agatha Christie patří k mým oblíbeným autorkám, chtěla bych přes léto tuto knihu přečíst. Navíc se jedná o poměrně útlou povídku, takže bych ji za pár dní měla mít zvládnutou.

Jsem velký fanoušek upírů a nadpřirozena obecně, proto se trochu stydím, že jsem ještě nikdy nečetla Drákulu. Tuto chybu bych proto chtěla přes léto napravit. Původně jsem ani nevěděla, že tuto knihu máme, ale našla jsem ji společně s Plavým koněm a mám nádherný výtisk z roku 1970, takže jako milovník starých knih jsem nadmíru spokojená. Jediné co mě mrzí je fakt, že znám celý děj, ale to mi snad požitek z knihy nijak nezkazí.

Co se týče knihy Bonita Avenue, sbírám knihy od Odeonu a tato patří mezi mnohé z nich, které jsem ještě neměla možnost přečíst. Proto jsem se rozhodla ji do mého plánu zařadit a přes léto ji přelouskat.

DRUHÁ VÁRKA KNIH - E-KNIHY
Výsledek obrázku pro když hitler bral kokain a stalin vyloupil bankuVýsledek obrázku pro last night i sang to the monster
Z e-knih si dávám za cíl pouze dvě knihy, jelikož i když jich vlastním hned několik, nemám je moc ráda a dávám před nimi přednost fyzickým knihám. První z nich je Když Hitler bral kokain a Stalin vyloupil banku, kterou mám už neskutečně dlouho a ještě stále jsem se nedokopala k tomu, abych ji přečetla. Moc nevím, co od knihy očekávat a navíc se nejedná zrovna o žánr, který bych vyhledávala, takže je tato e-kniha pro mě krokem do prázdna.

Last night I sang to the monster je anglická e-kniha, o které jsem se dozvěděla skrze knižní blogery a zaujala mě natolik, že jsem se rozhodla se ji přidat na seznam. Z nějakého nevysvětlitelného důvodu se mi digitálně čtou anglické knihy lépe, než ty české, což je další důvod, proč ji chci toto léto přečíst.

A jaké jsou vaše knižní plány na léto?
Četli jste některou z těchto knih? 

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář! :-)