Měsíční shrnutí: Červenec 2019



Co se týče července, z jeho 31 dnů jsem strávila 20 dní jako vedoucí na táboře a během těch 20 dní jsem neměla čas ani náladu na čtení. I přesto jsem ale něco málo přečetla a v tomto článku si zrekapitulujeme co.

PŘEČTENÉ KNIHY


POČET PŘEČTENÝCH KNIH: 8
POČET PŘEČTENÝCH STRAN: 1 744


ZABILA JSEM NAŠE KOČKY, DRAHÁ - DOROTA MASLOVSKA (160 stran)
0.5/5
Sbírám knihy od Odeonu, takže když jsem v knihkupectví objevila tuto knihu za pár kaček, neváhala jsem a vzala si jí. Když jsem potom doma četla anotaci, neměla jsem nejmenší tušení, o čem kniha je. A to se nezměnilo ani při jejím čtení a dokonce ani po jejím přečtení. Já prostě nevím, co to bylo, jaká byla pointa tohoto díla. Musím dát pouze půl hvězdičky za styl psaní - ten jsem si užila. Ale jinak vážně netuším, co jsem to četla. Více v recenzi.


TAK PADNE NÁŠ SVĚT - MEGAN CREWE (312 STRAN)
3/5
Apokalyptický příběh vyprávěný formou dopisů. Nápad nikterak originální, ale zpracování bylo dobré a četlo se to prakticky samo. Knihu hodnotím 3 hvězdičkami - nenadchne, ale ani neurazí. Nevím, jestli budu číst druhý díl, protože natolik mě to nezaujalo. Více v recenzi.

KDYŽ HITLER BRAL KOKAIN A STALIN VYLOUPIL BANKU - GILES MILTON (184 STRAN)
3/5
Nikdy jsem nebyla fanouškem dějepisu (což pravděpodobně pramení z toho, že jsem nikdy neměla dobrého učitele dějepisu), ale různé zajímavosti a perličky mám ráda, takže jsem nakonec po této knize přece jenom sáhla. Ze všech příběhů mě však zaujala sotva polovina. Po další knize tohoto autora už asi nesáhnu, jeho styl psaní mi nesedl a špatně se mi to četlo.


HYGGE - MEIK WIKING (288 STRAN)
3.5/5
Po grafické stránce naprosto nádherné dílo. Po obsahové stránce mě až tak nezaujalo. Nevím, ale mám pocit, že mi nedala nic nového a že jsem četla pouze informace, které už dávno vím. Navíc bych si knihu určitě více užila, kdybych ji četla v papírové verzi a ne jako e-knihu.


SPÁNEK - HARUKI MURAKAMI (80 STRAN)
3/5
Spánek bylo mé první setkání se spisovatelem Haruki Murakami a bohužel moc dobře nedopadlo. Murakami má jednoznačně úžasný styl psaní, mně osobně se kniha četla prakticky sama, ale nevím, jestli mi něco uniklo nebo jsem nepochopila poselství knihy, protože jsem po dočtení byla pěkně zmatená. Navíc ten otevřený konec je vážně k naštvání.

PODIVNÁ KNIHOVNA - HARUKI MURAKAMI (64 STRAN)
5/5
Na druhou stranu jsem si Podivnou knihovnu naprosto zamilovala. Nápad, ilustrace i samotný příběh mě do sebe hned vtáhli a než jsem se nadála, kniha byla přečtená. Za sebe můžu určitě doporučit.



PROŘEZÁVÁNÍ ZOUBKŮ - JULIA FIERRO (424 STRAN)
3/5
Rozhodně se neřadím mezi cílovou skupinu knihy a nebýt ceny (9Kč), pravděpodobně bych po této knize v knihkupectví ani nesáhla. I přesto, že teda nejsem cílovka, se mi kniha líbila. Jedná se o příjemnou oddechovku, nad kterou člověk nemusí přemýšlet a to je na léto naprosto ideální. Za sebe jí dávám tři hvězdičky - nenadchne, neurazí.


PLAVÝ KŮŇ - AGATHA CHRISTIE (232 STRAN)
5/5
Kdo mě zná určitě ví, že na Agathu Christie nedám dopustit. Plavý kůň se od jejich knih trochu liší (aniž bych dokázala říct proč), ale i přesto mě děj okamžitě vtáhl do sebe a já se nemohla dočkat, až se záhada okolo Plavého koně vyřeší. Nemůžu jinak, než jí dát plný počet hvězd.

ZRECENZOVANÉ KNIHY

klikněte na obálku pro přesměrování na recenzi



Jaké knihy jste přečetli v červenci vy?



You May Also Like

3 komentářů

  1. Žádnou z knih jsem nečetla. :-) Každopádně velmi zajímavý výběr a krásný počet přečtených knih. Jen podle hodnocení tam bylo dost "nic moc knih". Tak přeji šťastnější ruku do příštích měsíců. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hygge je informativní kniha. Za mě je to krásný náhled, když někdo neví o co se jedná. Svůj účel myslím že splnila.

    Haruki Murakami je jeden z nejlepších spisovatelů. Někdo ho miluje a jeho knihy chápou. Někdo ho nemá rád. Nic mezitím není. Jeho povídky jsou divné. Doporučuji spíš román. Norské dřevo, Na jich od hranic na západ od slunce nebo moje oblíbená Kafka na pobřeží. :)

    All about Candys life


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Norské dřevo mám doma a už si na to brousím zuby, ale bohužel mám moc knih k přečtení a málo času. Hodilo by se mi, kdyby den měl 30 hodin :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :-)