Měsíční shrnutí: Srpen + Září 2019

Srpen jsem strávila téměř celý na brigádě na táboře, tudíž na čtení mnoho času nezbylo a přišlo mi proto zbytečné tvořit na něj samostatný článek. Z toho důvodu jsem spojila poslední dva měsíce do jednoho a v tomto shrnutí vám ukážu, jaké knihy jsem přečetla.

PŘEČTENÉ KNIHY


POČET PŘEČTENÝCH KNIH: 11
POČET PŘEČTENÝCH STRAN: 2 492

PETR A LUCIE - ROMAIN ROLLAND (96 stran)
4/5
Ať už se mi to líbí nebo ne, maturita se neodkladně blíží a je nejvyšší čas pustit se do povinné četby. Petra a Lucii jsem poslouchala jako audioknihu, protože mám ráno většinou hodinu čas než vyjdu z domu a proto se ji snažím zproduktivnit poslechem knih. Zrovna v tomto případě se jedná o sice krátký, přesto krásný příběh. Až mi bylo líto, že tak rychle skončil.

MALÝ PRINC - ANTOINE  DE SAINT-EXUPÉRY (94 stran)
5/5
Malý princ je kniha, kterou četl asi každý správný knihomol a zařadil ji do svého seznamu četby snad každý maturant. Nechápu, proč jsem se do knihy nepustila už dříve. Naprosto nádherný příběh se spoustou nádherných myšlenek. Určitě si ji znovu ještě jednou přečtu.

TRHLINA - JOZEF KARIKA (336 stran)
5/5
Mé první setkání s Karikou a troufám si říct, že určitě ne poslední. Mělo to spád, četlo se to rychle a několikrát mi z příběhu běhal mráz po zádech. Už mám doma i Tmu a nemůžu se dočkat, až se do ní pustím.

JAK NECHUTNĚ ZBOHATNOUT V ROZVOJOVÉ ASII - MOHSIN HAMID (160 stran)
4/5
Napoprvé jsem ji odložila, protože jsem se do příběhu ne a ne začíst. Na druhý pokus jsem ji už přečetla celou a musím říct, že jsem ráda, že jsem jí dala druhou šanci. Jak jsem se jednou začetla, nemohla jsem se odtrhnout (a to se nejedná o žádný akční thriller). Autorův styl jsem si zamilovala, kniha byla čtivá s dobrým námětem a myslím, že se k ní ještě někdy vrátím.

P.S. - AŇA GEISLEROVÁ (216 stran)
2.5/5
Do knihy jsem se pustila bez jakýchkoliv očekávání. Čte se to dobře, rychle, párkrát jsem se nad fejetony i pousmála. Jenže témata se v jednom kuse opakují a za polovinou už jsem měla nutkání knihu odložit, protože jsem se zkrátka nudila. I přesto jsem ji ale zdárně dolouskala až do konce - podruhé už však po knize nesáhnu.

ŽENA Z KAJUTY Č. 10 - RUTH WARE (368 stran)
1/5
Anotace zněla slibně, bohužel to ale celé bylo až moc nereálné, hlavní hrdinka byla nesympatická a začátek se neuvěřitelně táhl. Měla jsem problém dočíst ji do konce. Na knihu už mám rozepsanou recenzi, která se (doufám) co nejdříve objeví na blogu.

PES BASKERVILLSKÝ - ARTHUR C. DOYLE (200 stran)
5/5
Další kniha do povinné četby. A vzhledem k tomu, že se netajím tím, že naprosto miluji Agathu Christie, mi nespočet lidí doporučilo zkusit i Sherlocka Holmese od Doyla. A tohoto rozhodnutí jsem nelitovala. Úžasně napsaný příběh s dokonalou atmosférou. Naprosto jsem se do této knihy zamilovala!

DALŠÍ PŘÍPADY SHERLOCKA HOLMESE - ARTHUR C. DOYLE (184 stran)
5/5
Sbírka povídek s - jak už ostatně vypovídá název - Sherlockem Holmesem a jeho věrným společníkem Watsonem. Vynikající atmosféra, zápletky i rozuzlení. Myslím, že po ní ještě někdy sáhnu. 

40 DNÍ PĚŠKY DO JERUZALÉMA - LADISLAV ZIBURA (288 stran)
4.5/5
Moje první kniha od Ladislava Zibury a určitě ne poslední. Naprosto miluji cestování a dlouho jsem hledala cestopis, který by mě zaujal a tento se mi perfektně trefil do vkusu. Nenáročné vtipné počtení, určitě po ní ještě někdy sáhnu.

SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DĚTI - RANSOM RIGGS (358 stran)
4/5
Na Sirotčinec jsem se chystala už dlouho a jsem ráda, že jsem se k němu konečně dostala. Kdybych byla o trochu mladší asi bych si ji užila více, ale i přesto můžu knihu s klidným svědomím ohodnotit 4 hvězdičkami. Určitě co nejdříve sáhnu po dalším díle.

CO BY MŮJ SYN MĚL VĚDĚT O SVĚTĚ - FREDRIK BACKMAN (192 stran)
3/5
Má první kniha od tohoto autora a nejspíš je dobře, že jsem začala právě s tímto kouskem, protože jsem tak neměla potřebu ho srovnávat s ostatními romány autora. Jako oddechovka fajn, několikrát jsem se zasmála. A audiokniha byla naprosto parádní!

NEDOČTENÉ KNIHY

BABIČKY: MRTVÝ KUCHAŘ - MINNA LINDGREN
Ať už se mi kniha líbí nebo ne, vždy se ji snažím dočíst až do konce předtím, než ji ohodnotím. Tady to bohužel nešlo, musela jsem ji odložit. Nudné, nezáživné, rádoby vtipné. Nebýt toho, že jsem ji poslouchala jako audioknihu, pravděpodobně bych to s ní vzdala už mnohem dříve. Jedna hvězda za výkon Daniely Bartákové, co se audioknihy týče, a za pěknou obálku.

ZRECENZOVANÉ KNIHY

klikněte na obálku pro přesměrování na recenzi

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář! :-)