Měsíční shrnutí: Červen 2019



Konečně mi skončila škola a začínají prázdniny, ale ještě než si sbalím kufry a odjedu pryč, je nutno si celý měsíc zrekapitulovat. Nuže, jak jsem na tom byla se čtením?


PŘEČTENÉ KNIHY


POČET PŘEČTENÝCH KNIH: 8
POČET PŘEČTENÝCH STRAN: 2 564

Kniha upírů - Ditte a Giovanni Bandini (228 stran)
3.5/5

Jako první jsem v červnu sáhla po této celkem netradiční knize jménem Kniha upírů. Jedná se o populárně naučnou literaturu, která by měla shrnovat základní poznatky co se upírů a vampirismu týče. Na to, jak jsem zpočátku byla skeptická, to nebylo vůbec špatné. Více o knize a jak se mi líbila naleznete v recenzi (odkaz níže).


Mrazení - Maggie Stiefvater (342 stran)
3.5/5

Jak už jsem říkala v recenzi, jednalo se o nostalgický re-reading. Mrazení jsem kdysi četla a chtěla si ho připomenout, proto jsem po knize sáhla. Bohužel mé pocity na ni byly rozpolcené, více se opět dozvíte v recenzi.

Váhání - Maggie Stiefvater (322 stran)
4/5

Po přečtení Mrazení jsem se samozřejmě pustila i do druhého dílu, který se mi líbil mnohem více než ten první. Bylo zde více akce, zvratů, a i když na plný počet hvězd to není, musím tomu dát zasloužené čtyři hvězdy.

Splynutí - Maggie Stiefvater (400 stran)
4.5/5

Závěrečný díl série Vlci z Mercy Falls mě opět nezklamal. Bylo to čtivé, napínavé a i konec se mi dost líbil. Bohužel se ale nemůžu zbavit dojmu, že by se celá série dala shrnout do dvou knih a za to ubírám půl hvězdy.


Muž v mlze - Agatha Christie (496 stran)
5/5

Současně s Knihou upírů a Mrazením jsem louskala tuto sbírku povídek. Agatha Christie patří mezi mé nejoblíbenější spisovatelky, takže zklamaná jsem rozhodně nebyla a protože zkrátka nedokážu být nestranná, co se jejích knih týče, nemůžu jinak než to ohodnotit plným počtem hvězd.


Smrt na Nilu - Agatha Christie (288 stran)
5/5

Jak už jsem zmiňovala, naprosto zbožňuji Agathu Christie. Přečteno jedním dechem, nemám co vytknout, zase úžasně napsaná kniha.


Poslední - Alexandra Oliva (304 stran)
2/5

Zatím největší zklamání roku 2019. Nudné, osekané, neuspokojující konec, přeskakování z minulosti do přítomnosti... Četlo se to dobře, ale to je bohužel pouze jedno z mála pozitiv na této knize.



Kráva nebeská - David Duchovny (184 stran)
4.5/5


Příjemná oddechovka, která je přečtená za pár hodin. Kniha se čte prakticky sama, několikrát jsem se nad ní smála a recenze už je rozepsaná, takže se za pár dní určitě objeví tady na blogu.


ZRECENZOVANÉ KNIHY

klikněte na obálku pro přesměrování na recenzi

Jaké knihy jste přečetli v červnu vy?
A co se chystáte číst v červenci?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Bandini mají nádhernou knihu o vílách, takže o upírech to určitě bude na podobné brdo a kvalita zaručena :) díky i na tip na Krávu nebeskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty víly určitě mrknu, chtěla bych se o tomto druhu dozvědět víc :) Jinak na Krávu nebeskou zítra vyjde recenze, kdyby ses chtěla podívat ;)

      Vymazat
  2. Teď jsem docela ráda, že jsem se nepouštěla do knihy Poslední. Vlky z Mercy Falls jsem v minulosti také četla, kdyby nevycházelo tolik zajímavých nových titulů, možná bych se do re-readingu také pustila. :) Vlkodlaci to je moje.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední mělo úžasný potenciál, škoda jen, že ho autorka nedokázala využít :/ Já re-readingy téměř nikdy neprovozuju, ale měla jsem čtenářskou krizi a to většinou sahám po již známých titulech :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! :-)